Saturday, July 08, 2006

اتحاد يا .. يعيش يا يعيش

احب اقول لكل الناس كلم من قلبي طازة اخر لذاذه بس ياريت يتعبي في ازازة الوقتي حالا قبل ما يتبخر .. بصوا يا حبايبنا وروح القلب من جوة
ما هي فكرة اتحاد مدونين ؟
الفكرة ان يبقي في مدونة تتكلم بلسان المونين ..
ياعني ايه ؟
ياعني لما واحد يحب يعرف ايه اخبار الوضع الحالي والماضي والسابق والاحق .. يخش ع المونه يعرف كل حاجة
طب يعاني هتبقي سياسية ولا دين ولا ايه بالظبط ؟
انا اسف يا جدعان .. المفروض انها هتعبر عن كل الفئات بكل الادينا نت جميع الاوطان انطلاقا من اسمها والذي يهدف الي عدم التمييز علي اساس ديني او عرقي
كلامك حلو ... طب نعمل ايه ؟
كلام جميل .. نعمل ايه .. اقولكو
طبعا انا مش هقول نعمل ايه لاني مش الوحيد العارف او الوحيد اللي فاهم ولا شيء لكن انا بقول ان اي حد شايف اي حاجة صح تفيد المونه وتفيد المونين يعملها دينيه سياسيه فكرية ثقافيه مهلبيه بابا قالي عدي الميه .. امهما انه ما يكونش ليها اي اثر سلبي
ياعني ايه اثر سلبي؟
ياعني ما نحذفشي مواضيع حد .. ولا نحذف المونه نفسها زي ما حصل قبل كده
اااااااااااااه فهمت ... طب ايه حكايه القوانين اللي انت كنت حاططها ؟
انا اسف يا جماعة .. انا انسان ما بفهمشي .. طز في القوانين وطز فيا المهم نشتغل .. سؤال تاني
مش عارف الصراحة .. افكر واقولك

9 Comments:

Blogger مـحـمـد مـفـيـد said...

انا شايف انها فكره جيده ارجو التواصل

1:09 AM  
Blogger Mamdouh Dorrah said...

الفكرة حلوة يللا بينا

9:29 PM  
Blogger سندباد مصري said...

امممم

اهه

انننن

اكككك

ؤااا

ماشي

7:23 PM  
Blogger لا أحد said...

يا عم كلام جميل بس ليا رأي
اولا انا مع ان حرية الاديان و اللادين مكفوله للكل واحد بس مسألة الوطن دي صعبة عشان اختىف الثقافات يعني مينفعش واحد خليجي ولا واحد لبناني يكتب بدماغة اللي هيا غير دماغنا خالص
من الاخر يا ادم انا مع العصبية عصبية الجاهلية و تتملكني فكرة القبيلة ومبدأ سيادة جنس عن بقية الاجناس وليذهب كل العرب الي الجحيم :)


ثانيا انا مش مع ان المدونة تبقي اخبارية يعني فيها اخبار المدونين هيا نشرة اخبار .

ثالثا مين احنا واحد انتين تلاته ميه نتكلم بلسان المدونين ليه وازاى

رابعا اسف عن الانقطاع لظروف اراديه :)

6:18 PM  
Blogger marktwain said...

حلو قوى الموضوع ده
بيفكرني بأسلوب حبيبنا بتوع الشروق؟

11:14 AM  
Blogger admelmasry said...

اسف لكم جميعا

كنت اريد ان اصل الي عقولكم قبل قلوبكم

ولكن الطريق مليء بالاشواك

.. سأحاول مجددا .. علي اصل

8:22 PM  
Blogger Mamdouh Dorrah said...

i am in

1:25 AM  
Blogger عازفة الكمان said...

انا شايفه ان الفكره دي عايزه ناس كتير تشتغل فيها و كمان عايزه شرح اكتر انا مفهمتش قصدك بالظبط يعني ختعمل مدونه و تكتب فيها الباس ورد و اللي عايز يكتب يكتب بس كده ممكن حد غلس يمسح كل اللي مكتوب لازم تكون خاصيه المسح غير موجوده او ليها باسورد غير معروف لكن غير كده انا معاكم جدا

1:52 PM  
Blogger Adel said...

حلوة الفكرة دي واهي فرصة برضة لحبايبنا بتوع اللمؤاخذة علشان يعرفوا اخر اخبارنا من مكان واحد ولا يتعبوش روحهم ونقوم عاملين مجلس ادارة للاتحادده او المدونة دي ويكون فيه اجتماعات علشان لما يحبوا يلمونا تبقى العملية سهلة عليهم والله انا خايف منك ههههههههههههه

9:41 PM  

Post a Comment

<< Home