Sunday, July 30, 2006

بيروت...نشيد الحرية




10 Comments:

Blogger admelmasry said...

احييك
بكل دموعي

8:47 AM  
Blogger MAKSOFA said...

ربنا معاهم

12:22 PM  
Blogger Mamdouh Dorrah said...

العجز كاين جوه مني
العجز كائن مش ظريف
العجز بيعادي التمني
الدمع منك شئ مخيف
و انا مش هاكون لك غير مقاتل
انا مش هاكون لك غير صمود
الدمع جوه عنيكي قاتل
و منايا مش عارفين حدود
أنا مش هاموت


اليكم جميعا

5:33 AM  
Blogger admelmasry said...

وانا كمان
مش هموت

6:44 AM  
Blogger Mamdouh Dorrah said...

epitaph
اغنية نشيد الحرية لجوليا بطرس

5:43 PM  
Blogger sherif gharib said...

كل يوم الواحد بيحس انه فى ساقيه مربوط فيها و مش دارى باللى حاصل فى الدنيا بجد احساس العجز يخنق بس امتى بقى هننفجر
تحياتى

3:45 AM  
Blogger msafa said...

سجل انا عربى
مستباح الخارطه
ومستباح الدم والشراين
سجل من اول السطر
انا
لست موجود
................
النزيف للداخل يا اخى

1:07 PM  
Blogger الحالمه بالحريه said...

مستباح انت ايها الوطن فمن يجلس علي عرشك هو من باعك
مستباحين نحن فقد اصبحنا في اوطاننا رعايا وليس مواطنين
مش عارفه ممكن الكلمات تعبرعن ايه ولا ايه فعلا الكلمات عاجزه مثلنا نحن الان

3:05 PM  
Blogger Mamdouh Dorrah said...

sherif gharieb
كلنا في انتظار اللحظة

الحالمة بالحرية
كل شئ فينا اضحي مستباحا

msafa
آه..أنا لست موجودا
فقد ارسلوني الي المقصلة
و عمدوا كرسيهم بدمي

9:02 PM  
Blogger -_- said...

عذبتينى

3:15 PM  

Post a Comment

<< Home